Oldalak

2013. március 26., kedd

Wing

Hola srácok! :D Itt lennék egy újabb történettel, hogy elfedjem gyilkos ösztöneimet előletek! :) Viccelek! Ímé jöttem nagy örömmel... ez igaz, de legfőképpen egy történettel. Tehát... Nem tudom... nem nagyon szavaztatok rá, de én szeretem, tehát egy Kimi Räikkönenes történet. :) Mondanám, hogy képzeljetek bele mást, mert megtehetitek... csak név is van benne, meg minden.... :)
A többi a szokásos! Jó olvasást, jó szórakozást és sok ölelgetést, puszit!
Lizee76




- Inkább ne menj be most hozzá! – figyelmeztet edzője, de mit sem törődve berontok hozzá. Kék szemeivel nagyokat pislogva figyeli, hogy mit teszek, de mire becsukom az ajtót és megfordulok, már előttem áll.
- Mit keresel itt? Mondtam, hogy ne zavarjanak! – szinte köpi a szavakat mérgesen.
- Nem kértem engedélyt! – vágom hozzá és megpróbálok kitérni előle, de elállja utamat és kezét lendítésre emeli. Mintha csak tudnám, hogy mire készül, szememet becsukva elfordítom arcomat és várom erős kezét, ahogy arcomhoz ér. Azonban mielőtt még felfoghattam volna, hogy puha ujjai nem csapódnak rajtam, hirtelen megcsókolt. Mikor elvált tőlem felnyitottam szemeimet és a jeges szempárba mélyesztettem őket.
- Azt hiszed, képes lennék bántani téged? – tágult ki pupillája megdöbbenve. Mögém nyúlt a kezével és lazán kitárta az ajtót. – Menj el! – utasított. Nem volt ideges, inkább dühös, de nem rám, hanem saját magára. Olyan hangon ismételte meg szavait, hogy egyszerűen nem tudtam ellenkezni vele. Hangosan csattant mögöttem az ajtó, még bele is borzongtam.

Napok óta hűvösen viselkedik velem, már azt hittem rosszabb nem lehet, de egyik nap egy szőke cicababával jelent meg. Akinek teljesen el volt veszve a szájában, és nem érdekelte egyáltalán a külvilág. Nagyon fájt ezt látnom, mert nem régen még velem tette ezt, annak ellenére, hogy munkatársak voltunk. Megosztott velem mindent és úgy ölelgetett, mint egy plüss medvét. Olyan édes érzés volt minden érintése, hogy majd elolvadtam tőle. De most így egy szó nélkül ide hozta ezt a lányt, és jól láthatóan előttem produkálják magukat. A szívem összeszorul már csak arra is, ha belegondolok, ahogy ott nyalták-falták egymást. Ma este lesz egy gála a Lotusnál és nekem is el kell mennem, de semmi kedvem hozzá. Ő is ott lesz és bizonyára új barátnője is. Teljesen elment a kedvem még az élettől is, nem hogy egy ilyen megnyitóra elmenjek. Pedig ott kezdődik a munkám és Kimi mellett kell lennem végig, mert még is csak én vagyok a sajtósa és figyelnem kell rá. Most már nagyon bánom, hogy eredeti szakmámnak ellent mondva, vállaltam ezt a Lotusnál. De egyelőre nem mondhatom le, mert a csapatnak szüksége van rám.

Már felvettem a ruhám, kész a sminkem, a hajam és Kimi szobája előtt állok. De semmi erőm bekopogni, arra várok, hogy talán saját magától kinyílik, vagy a főnök azt mondja, hogy nem kell menni. De nincs semmi, ami megakadályozna abban, hogy találkozzak vele és Ashleyvel. Erőtlenül kopogtam be az ajtón és vártam, hogy valaki utat adjon befele. Hamarosan a szőke lány zöld szemeivel találtam szembe magam. Tökéletesen összeillettek, mind kettő szőke, különleges szemszín és elbűvölő külső. De a lányon egy szabadidő ruha volt, amit meg kell, hogy mondjam furcsálltam. Egy még soha nem láttam a plázacicás ruhái nélkül, kettő most éppen estélyiben kéne, hogy legyen, mert ugye bár megyünk a bálra.
- Szia! Neked nem kéne már készen lenned? És hol van Kimi? – kérdeztem rá hitetlenül, hogy még mindig nincsenek készen.
- Kimi már készen van, csak megköti a nyakkendőjét és jön is. Én meg nem megyek. – nézett rám, mintha engem okolna.
- Nem jössz? Nem is tudtam, sajnálom, hogy nem leszel ott. – nyílván nem sajnálom, de ezt nem mondhatom meg neki. Csak tudnám, hogy miért néz rám azokkal a gyilkos szemeivel?
- Nem tudtad? Ne játszd meg magad! Tudom nagyon jól, hogy te intézted el! Nem bírod fel fogni, hogy közted és Kimi között már vége mindennek. Folyton keresztbe akarsz tenni nekünk. Tudod nagyon gonosz és számító nőszemély vagy! – mondta fojtott hangon, hogy ne hallja meg Räikkönen. De ebben a pár mondatban több helytelen dolgot is találtam. Hogy én intéztem el? Még ha hatalmamban is állt volna, akkor sem tettem volna meg, mert én nem szólok bele mások életébe. És Kimi és köztem vége? Lehet, de ezt egyszer sem hallottam az ő szájából. Talán majd akkor igazán elhiszem, ha ő mondja. De mikor akartam én keresztbe tenni nekik? Nem emlékszem egy alkalomra sem. És az utolsó, számító nőszemély lennék? Ennyire furán viselkednék, hogy az emberek ilyennek látnak? Talán ezért csinálja ezt velem Kimi?
De már nem volt időm válaszolni a lánynak, mert megjelent Kimi.
- Induljunk! – mondta és adott egy csókot Ashleynek, amitől az én gyomrom felfordult.



Mikor lementünk a hallba meglepődtem, mert már ott lehetett hallani a zenét, ami igen csak jó ritmusú volt. Eddig nem volt kedvem az egészhez, de ez meghozta a kedvem. Amint bementünk lerendeztük a formális dolgokat, majd társultam pár már régen ismert szerelőhöz.
- Amy! Jössz táncolni? – kérdezte azonnal Ben, amint meglátott. Bólintottam és azonnal a tánc parkettra mentünk és ritmusra mozogtunk. Nagyon jól éreztem magam, de valami még mindig gátolt, talán Kimi figyelő tekintete, amit folyton a hátamban éreztem. Ben sem hagyta figyelmen kívül, hogy nem vagyok ott teljesen fejben.
- Mindjárt jövök! Hozok inni valót! Mit kérsz? – kiabálta a fülembe, hogy én is halljam, amit mond.
- Egy jeges teát, köszi! – feleltem, majd a másik oldalamon megjelenő Alexhez mentem és táncolni kezdtünk.
Nem sokára megjelent Ben az általam kért itallal és amilyen gyorsan tudtam megittam, hogy ne boruljon ki és ne kelljen leülni Kimi mellé.
Hamarosan mindent elfelejtettem és nagyszerűen éreztem magam. Bennel egészen egymáshoz simulva táncoltunk. Éreztem heves szívdobogását, amit talán az is okozott, hogy egész este nem ültünk le. De tett rá valamit az is, hogy érzékien simogattuk egymást tánc közben. Folyton izgattuk a másikat és húztuk egymás agyát. Akkor sem távolodtam el tőle, amikor megcsókolt Olyan édes volt az ajka, annyira puha és annyira vágytam már erre. De valami nem stimmelt. Kinyitottam szemeimet és nem Ben volt előttem. Akinek az ajka az enyémre zárult az Räikkönen volt. Igyekeztem eltolni magamtól, de akkor vettem észre, hogy Ben is ezen igyekszik. Mindhiába, mert a finn ember jóval erősebb volt nálunk. Hirtelen ötlettől vezérelve megragadta a csuklóm és rángatni kezdett maga után. Én meg nem tudtam mit tenni ellene, követtem.
- Észre sem veszed, hogy teljesen leitattak! Nem ilyen voltál eddig. – húzott vissza, amikor a szédüléstől meggyengült térdem feladta a harcot.
- Szerintem ehhez már semmi közöd! Mi van, ha én is akartam? Miért nem hagytad, hogy Bennel legyek? Fájt volna, ha én is boldog leszek? – mondtam össze-össze akadó nyelvvel. Szinte azonnal a számba dugta nyelvét és őrült szenvedélyes csókban forrtunk össze. Egyszerűen minden alkohol kiszállt a fejemből, kezdtem tisztán látni, hogy nélküle én már nem tudok élni.
- Ne mondj nekem ilyet! Ne akard, hogy megint azt higgyem, hogy boldogabb leszel nélkülem. – sütötte le szürkésnek ható szemét.
- És nézzem végig, ahogy a cicababáddal játszol? Mert ez nekem nem megy. – suttogtam a végét, mert a közelsége elvette az összes erőmet.
- Nem szeretem őt. Csak téged szeretlek. – nézett ismét bele a szemembe.
- Akkor talán nem vele kellene járnod. – löktem el magamtól – Nem játszhatsz kényed, kedved szerint velem. Jobb, ha visszamész hozzá. És örülnék, ha nem én lennék megint a hibás. – fordultam el tőle, de hirtelen hátulról átölelt és nem engedett tovább. Védelmező karjai jól esően pihentek a testemen. Lehelete cirógatta nyakamat, majd lágy ajkai is hozzám simultak.
- Szakítok vele, de szükségem van rád. Ha te nem leszel ott nekem, akkor semmi értelme az egésznek. – suttogta a fülembe gyengéden.
- Eddig nem volt rám szükséged. Nagyfiú vagy már, meg tudod oldani a problémáidat nélkülem is. – tartottam még magam, hogy ne omoljak karjaiba.
- Azt hittem, hogy félsz tőlem. Meg akartalak ütni és te is nagyon jól tudod, hogy ha tudtál volna, akkor elfutottál volna. Nem akartalak soha bántani és nagyon rossz érzés volt, hogy nem tudtam időben megállni, hogy nem tudtam figyelemmel kísérni, hogy te vagy ott. Mindenki téged bántott a miatt is, hogy ennyi a korkülönbség közöttünk. Nem akartam, hogy szenvedned kelljen még többet. Főleg azt nem, hogy miattam. De nem tudom távol tartani magam tőled. Túl sokat jelentesz nekem. – búgta a magyarázatot a fülembe. Szinte megolvadtam a szavaitól, hiszen most mondta ki, hogy annyit jelentek neki, hogy képes volt szakítani velem, mert meg akart védeni. Hirtelen megfordultam a kezei között és megcsókoltam.
- Tudod, hogy mik történtek a múltamban. Természetes, hogy így reagáltam rá, de ettől még bízom benned. Hiszen megálltál mielőtt bántottál volna. És arra már rájöttem, hogy nem az a legnagyobb fájdalom, ha szavakkal bántanak. Ha zavart volna, hogy mit mondogatnak, akkor már rég nem lennék melletted, sőt nem is kezdtem volna bele. – adtam ismét puszit a szájára. Hirtelen egy megkönnyebbült mosoly terült el az arcán. Olyan boldognak tűnt akkor, hogy már nem is tudtam haragudni rá. Annyira szeretem őt és annyira vágytam erre a pillanatra, hogy képes voltam teljesen elfelejteni mindent.
- Mi a legerősebb ital, ami képes ezt a rossz alkohol ízt eltüntetni a számból? – kérdeztem hitelen, meglepve ezzel még magamat is. Drága párom elnevette magát és a pultnál kért egy italt.
- Tessék! Ettől jobb lesz. – nyújtotta oda a poharat, amelybe beleszimatoltam. Remek alkohol nuku, csak erre vártam. Megittam az egészet és tényleg hatott, mert már egyáltalán nem éreztem az előző italokat.
- Honnan tudtad? – kérdeztem tőle.
- Jenni nem szerette, ha elmentem inni a barátaimmal, ezért azt mondtam, hogy megnézünk egy foci meccset és kellett valami, ami elfedi. – mosolygott rám, majd a tömegbe húzott és táncolni kezdtünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése