Oldalak

2013. március 13., szerda

Még élek!

Sziasztok! Gondoltam írok nektek kicsit, mert történetre nincs időm. De valahogy még is éreztetni akartam veletek, hogy nem tűntem el teljesen! Ezért kicsit feljavítottam a blogot... elsőre eléggé félvállról vettem, mert csak beraktam egy képet a fiúkról és egyből tovább mentem. DE most végre eljutottam idáig is.
Ne ijedjetek meg! Nem tűnt el az Enyém vagy, mert azt mondtam történet. Csak éppenséggel igyekszem egy új blogot létre hozni neki és akkor ott folytatom. Itt meg csak ilyen egy-egy vagy egy-két részes történeteket rakok fel.
És továbbra is fent tartom, hogy szívesen rakok fel általatok írt sztorikat, hogy mások is olvashassák.
Örülnék egy kicsit több hozzá szólásnak! Nem kell regényeket írni, de szükségem lenne kritikára!
Azonban még sem vezetek be komment határt, mert szerintem az értelmetlen. Én csak azért rakom fel a történeteket, hogy mások is olvashassák, de fejlődni is akarok.
A lényeg a lényegben! Olvasgassatok! Írjatok! Küldjétek el nekem! DE legfőképpen érezzétek jól magatokat!
Sok puszi:
Lizee76

U.I.: Nézzétek meg jól az új Logómat, mert saját kezűleg rajzoltam! :D ♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése