Oldalak

2013. január 18., péntek

Üdvözlet!

Sziasztok!
Ezt a blogot azért hoztam létre, mert néha elkap egy fura érzés és egy hangocska ezt súgja: Írnod kell! Nem, nem vagyok őrült, de egyszerűen néha rám jön és akkor nem állok meg addig, amíg nem rögzítettem gondolataimat.
Ez nem egy vagy pár hírességre kiélezett blog. Olyan alkotásokat is felteszek, főként az elején, amiket már régen írtam. Általában személyes kedvenceimről írok, de később lehet vállalom, hogy kérésre készítsek egy részes kis semmiségeket.
Továbbá szeretném, hogy akinek szintén van hasonló írása, az küldje el nekem és egyedi (általa meghatározott) név alatt felrakom őket.
És szeretném, ha mindenki írna egy-egy történethez kommentet, mert javulni csak úgy fogok, ha kapok kritikát.
Előre is köszönöm az olvasást, a kommentelést!
És ne feledjétek! Nálam nincs komment számhoz kötés! :)
Addig is jó olvasgatást!
Pussza: Lizee76

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése