Oldalak

2013. június 12., szerda

What happens in the dark?

Nyugodtan verjetek meg, mert pillanatnyilag megérdemlem. :/ De nem szánt szándékkal tettem, hogy elhanyagoltalak titeket. Mostanában a suli meg minden eléggé összejött, meg az ihlet sem akart annyira jönni....
Tehát elmesélem, hogy én hogyan képzelem el ezt...DE inkább a történetet olvassátok el! :D
Jóolvasást! Pussza

Ihlet adó:
„When you see me, My heart beat fast
But you are not here, I’m so sad.

Thank you everything and I love you, man.”


Az éjszaka sötét volt és félelmetes, de én ilyenkor tartok hazafelé. Sajnos a főnököm nem érti meg, hogy ilyenkor már nincs buszom, a taxi meg túl drága lenne. Sétálnom kell és mind ezt az egyik legrosszabb környéken át.
Egy sötét, utcai lámpák nélküli sikátorhoz értem, hallottam, ahogy zörög valami benn, ezért gyorsabbra vettem a tempómat, ami már így is szinte futásnak volt nevezhető. Nem néztem fel, amikor egy srácokból álló tömeg közelébe értem. Hangjuk mély volt és reszelős, nem tudtam mit kéne tennem, csak el akartam onnan minél gyorsabban tűnni.
- Héj, kislány! Hova sietsz ennyire?
- Gyere, bulizz velünk egy kicsit!
- Ígérjük, hogy nem teszünk semmit, amit ne élveznél!
- Na, kis lány, ne kéresd magad! – kiabáltak utánam, de még csak levegőt sem vettem ijedtemben.
- Ne siess annyira! – állt hirtelen elém az egyik.
- Én, én, én nem akarom. – dadogtam félelmemben. Miért kell nekik megtalálniuk engem?

Emlékszem a hűvös nyári éjszakára, a rövid szoknyám túl sok hideget engedett be és libabőrös lettem. Mindegyikből a szúrós pia szag áramlott az orromba, szinte megfojtott. A halvány holdfényben minden sokkal ijesztőbbé és horrorisztikusabbá vált. Egyszerűen minden érzékszervem szuper érzékennyé vált.  Ahogy érdes ujjaik a bőrömhöz értek, rekedtes suttogásba kezdtek a fülemnél és a falnak taszítottak. Kezem nem szabadulhatott erős karjaik közül, de utolsó erőmmel is küzdöttem ellenük. A gyenge fény viszonyok között is láttam, ahogy egyetlen egy marad előttem, villogó fehér fogsorával. Úgy vigyorgott, akár egy vicsorgó kutya. Orrán összeráncolódott a bőr és hegyes fogai élesnek tűntek, akár egy farkasé. Féltem, nagyon féltem azon az éjszakán.
- Gyere cica, csak játszunk egy kicsit. – mormolta a torkomba, amit közben csókolgatni kezdett. Könnyeim olyan erővel törtek fel szememből, hogy szinte csípték azt. Nem tudtam mást tenni, az összes energiámat felhasználtam, hogy megpróbáljam eltolni magamtól, de nem sikerült.
Kisebb terpeszbe állt és keze a szoknyám alá csusszant. Ismeretlen erő lett rajtam úrrá és ismét védekezni kezdtem.
- ÁÚ! – lépett egyet hátrébb, amikor sikeresen sípcsonton rúgtam, de ez csak még jobban feldühítette és a nyakamnál fogva a levegőbe emelt.
- Te kis ribanc! Mit képzelsz magadról? Durván szereted? Hát tőlem azt is megkaphatod! – tartott neki a falnak, hogy könnyebben foghasson a magasban. Kezei vasmarok szerűen zárultak a nyakam köré. Éreztem, ahogy légcsövemet egyre kisebbre nyomja össze és lassan nem kaptam levegőt. Erőtlenül nyitottam nagyra a számat, hogy oxigénért kapkodjak, de a tüdőm még így sem telt meg vele. Szemeim egyre nagyobbra nyíltak és éreztem, hogy az erek sorban pattannak el benne az erőlködéstől. Már a könnyeim sem tudtak kifolyni, teljesen elapadtak. Nem maradt más csak az üres kapálózás és esélytelen küzdés a levegőért, amely oly fontos az emberi szervezet számára.
Lábaim önkéntelenül adták meg magukat, amikor ismét a földhöz értek. Gyenge tüdőm kapkodva fogadta be a szükséges oxigént, amely már annyira hiányzott. Becsuktam a szemem, amikor ismét felhúzott a kezemnél fogva. Minden erőmet arra összpontosítottam, hogy ismét elég oxigénnel töltött vörösvértestek jussanak az agyamba. Ha kinyitom a szemem, akkor csak a forgó világgal és az ő metsző szemeivel találtam volna szemben magam. Az pedig rosszabb lett volna mindennél.
- Kérlek, hagyj békén! Nem fogok soha többet ilyet csinálni, csak kérlek, engedj el! – könyörögtem neki, amikor ismét megtaláltam a hangom. Megvető kacajára kénytelen voltam felkapni a fejem. Hogy lehet valaki ennyire gonosz?
- Csak nem képzeled, hogy most, amikor kezdem igazán jól érezni magam, elengedlek? Ne is számíts rá! Még csak most kezdődik a kalandunk, te kis vadmacska! – nem tudom elhinni, hogy ennyire visszataszítóan hangozhatnak ezek a szavak valakinek a szájából.
- Így már sokkal jobb! – nevetett ördögien, amikor megszabadított a bugyimtól. Már akkor mocskosnak és szajhának éreztem magam, pedig tudtam, hogy ezt nem én akartam. Miért éppen velem kell, hogy megtörténjen ez?
Keze lassan haladt felfelé a combomon, mire összezártam őket, de egyetlen mozdulattal szétfeszítette őket és megtörte minden ellenállásom. Ujjai folytatták útjukat, majd megtalálták csiklómat, amely a sötét és a félelem hatására már annyira érzékeny volt. Nem élveztem, amit művelt, inkább kényelmetlen volt. Ismét erősen összeszorítottam a szemem, ezzel próbáltam kizárni őt, de a sikertelenség által könnyeim ismét megtalálták oly ismerős útjukat. Egyetlen ujját bevezette testembe, amitől fájdalmasan felszisszentem.
Másodpercek töredéke alatt kerültem a földre. Vajon azért lökött el, mert el akar engedni? A válasz még nem érkezett meg, de szemeimet egyszerűen nem tudtam rá venni, hogy kinyíljanak. Dermedten vártam, hogy mi fog velem történni, majd halk testetlen hangokat hallottam. Nem tudtam, hogy a fickóval vannak, vagy ellene, de fel sem fogtam igazán.
Két kéz húzott magához hátulról, ami annyira megrémített, hogy ismét, legvégső erőmet is bevetve, kapálózni kezdtem.
- Shhhh! Nyisd ki a szemed, nem akarunk bántani. Segítünk neked! - hangja megnyugtató és gyengéd volt. Nem olyan, mint a többi itt élő elfajzott emberé. Lassan kinyitottam a szemem és amennyire tudtam felé fordítottam a fejemet, hogy lássam őt. Tekintetemre gyengéd mosollyal válaszolt és zöld szemeit enyémekbe fúrta. Annyi szeretet és gondoskodás gyűlt össze abban a szempárban, hogy nem tudtam elszakadni tőle. Talán percek, órák teltek el így, amikor szitkozódást hallottam és ezért fejemet a dulakodás felé fordítottam. Még a szemem sarkából láttam, ahogy a szőke srác követi a példámat.
Meglepődtem, amikor magammal szemben szintén őt láttam meg és tekintetem ismét az engem átkaroló fiúra tévedt. Úgy tett, mintha észre sem vette volna, hogy elemzem, minden figyelmét lekötötte ikertestvére verekedése. Pont akkor fordítottam vissza a fejem, amikor a másik szőke herceg behúzott egyet az engem megtámadó fickónak. Minden egyes porcikám remegni kezdett, a sokktól vagy a hidegtől már nem tudom, de nem emlékezhet mindenre ugyebár az ember.
- Fázol? – húzódott el egy pillanatra tőlem és levette a pulcsiját, majd belebújtatott engem. Jól eső meleg járta át a testem és a felsőnek pont olyan illata volt, mint a megmentőmnek. Valami különös nyugodtság érzés kerített hatalmába, majd teljesen elsötétült a világ.


- Nem kellett volna ezt tennetek. Elboldogult volna ez a lány, ez biztos. – hallottam egy női hangot, de nem tudtam kinyitni a szemem. Annyira akartam, de képtelen voltam rá.
- Anya, szét szedte volna azaz állat. Nem tudott volna megbirkózni vele, hiszen így is az összes erejét felhasználta a védekezésre. – ez ő volt, bárhol felismerem a megmentőm hangját. Annyira szeretném még egyszer látni és érezni az illatát, ami annyira megnyugtat. Szükségem van rá, de hiába próbálom, nem nyílik ki a szemem és a kezem sem mozdul meg. Miért nem akarnak engedelmeskedni az izmaim? Mi történik velem?
- Akkor sem nektek kellett volna meg mentenetek. Miért akartatok hősöket játszani? Ti is megsérülhettetek volna komolyabban. – panaszkodott tovább az anyukája. Bárcsak köszönetet mondhatnék neki, hogy ilyen fiúkat szült, de a szám sem akar szavakat formálni, pedig annyira próbálom.
Egy ajtó csapódást hallottam, majd síri csend lett a szobában. Mi ez? Egyedül hagytak? Ne, ezt nem tehetik meg velem! Nagyon félek! Kérlek, ne csináljátok ezt! Szükségem van rád!
Mintha csak parancsszóra tennék, megfeszültek az izmaim. A szemem szinte azonnal kipattant, majd felugrottam az ágyban és összegömbölyödve sírni kezdtem. Nem hittem el, hogy képes volt magamra hagyni egy ilyen eset után. Miért nem lehet itt velem? Miért nem vigyáz most is rám? Hát nem tudja, hogy szükségem van rá?
- Shhh! Nyugalom itt vagyok, nem történhet veled semmi rossz. – húzott magához gyengéden, alig mertem felpillantani rá.
- Te nem mentél el? – szipogtam a vállába.
- Nem, itt voltam veled végig. Nem fogom hagyni, hogy megint bántsanak. – szorított magához, akár egy plüss medvét. Beszippantottam édes illatát, éreztem, ahogy puha ujjai a hátamon járkálnak fel-le és hangja mindvégig nyugtatóként csengett. Lassan éreztem, ahogy testem ellazul ölelésében és pilláim vészesen csukódni kezdtek. Belepillantottam zöld íriszébe, hogy örökre magamba zárjam tekintetét.
- Nem megyek sehova. Itt maradok veled. Pihenj! – szavainak szinte azonnal engedelmeskedtem és lecsuktam szemeimet. Még éreztem, ahogy gyengéden elfektet az ágyon, majd ismét a sötétség megnyugtató barlangjába húzódtam vissza.

Azt mondták, azon az éjjelen többször is felriadtam különböző rémálmokból, de nekem egyik sem maradt meg. De már nem is agyalok ezen, hiszen két éve történt meg az egész. Most is csak azért elevenítem fel magamban a dolgokat, hogy elmeséljem nektek. Hiszen joga van mindenkinek tudni, hogy mi történt velem akkor.
- Amy! Már megint ezt írod? – karolta át a vállamat hátulról és megpuszilta a hajamat. Még mindig olyan gondoskodó és figyelmes velem, mint azon a napon.
- Tudod, azért írom le, hogy mások ne menjenek haza olyan késő este. Nem kell mindenkinek a saját bőrén megtapasztalni ezt a dolgot. Nekem is nehezemre esett tovább lépni. – fogalmaztam meg gondolataimat és megfordultam karjaiban. Gyengéd csókot adtam az ajkaira, de ő szinte azonnal szenvedélyessé változtatta. Annyira szerettem őt még mindig. És tényleg itt van mellettem és nem hagy el, vigyázz rám, akár régen. Igen, azt hiszem kijelenthetem, hogy szerelmes lettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése