Oldalak

2013. augusztus 15., csütörtök

Díj *.*

Sziasztok! Ennek is eljött a napja! *.* A blog kapott egy díjat! *.* Köszönöm szépen Loi! *.* :D

1.Tervezel, hogy egyszer írsz egy könyvet?
Álmodoztam régen róla, de nagyon hamar rájöttem, hogy annyira azért nem vagyok jó! :D
2.Ki szoktad fejteni a véleményedet a történetek alatt?
Általában elmondom, hogy éppen mit gondolok, de vannak olyan történetek, aminél én sem tudok csak annyit mondani, hogy EZ NAGYON JÓ LETT! :D
3.Sokat szoktál olvasni?
Rengeteget! Nagyon imádok olvasni! *.* :D
4.Hány blogot írtál már eddig?
Uhhh... nem tartottam számon! Rengetegszer kezdtem bele történetekbe, de valahogy egyiknek sem jutottam el a végére. Ma már ezért nem írok folytatásos sztorikat. :)
5.Miért kezdtél el írni?
Talán az volt az oka, hogy mindig szerettem beszélni, de nem mindig hagytak. Vagy mert imádok álmodozni. Vagy talán csak csak imádom beleélni magam a történetbe. Vagy ezekért mindért, de az biztos, hogy sokszor segített már az írás, hogy az érzéseimet rendezzem. És ha nem mondhattam el dolgokat senkinek, akkor leírhattam. :)
6.Meg egynek az érzéseid a főszereplővel?
Általában azt írom le, amit szeretnék. A vágyaimat, hogy hogyan szeretnék viselkedni, hogy mit szeretnék tenni, hogy kivel milyen kapcsolatom lenne. De a történetekben mindig jelen van a pillanatnyi érzelmem is.
7.Mit gondolsz arról aki már túl sokat írt?
Szerintem senki sem tud túl sokat írni. Minél többet ír, annál jobb lesz a technikája. Sokkal olvashatóbb egy történet, ha már érződik rajta a tapasztalat, de ehhez nagyon fontos a sok kritika, hogy lássák, hogy miket lehetne még javítani. :)
8.Hogyan képzeled el a nagy találkozást kedvenceddel?
Sok elképzelésem van. Általában ezeket írom le. Volt már, hogy azt képzeltem el, hogy ők jönnek Mo.-ra, de fordítva is sok volt már. :D Szóval nagyon rugalmas vagyok. Az biztos, hogy nem lennék őrült fan, mert mindig mondom, hogy én nem egy fanként szeretnék a közelükbe kerülni, hanem barátként. :)
9.Ha olvasol egy könyvet miért hagyod abba, ha nem tetszik? (ha volt már ilyen)
Egyszerűen nem bírom az unalmas és hihetetlen történeteket. Mostanában sokkal jobban érdekel a valóság és a legtöbb emberrel ellentétben nem igazán olvasok vámpíros, vérfarkasos és egyéb történeteket.
11.Melyik a kedvenc könyved?
Szinte minden könyvet imádok, amit olvasok. Mindig éppen azt, amit utoljára olvasok. De talán az előtérbe a kedvenc blogjaimat helyezném inkább. Mert sokkal közelebb áll a szívemhez, hogy a kedvenceimet képzeljem el, mint egy tök ismeretlen embert, akit csak a leírásokból ismerek. Ugyanakkor az ismeretleneknél azaz előny, hogy nincsenek előítéletek, hogy megtenné-e az a személy vagy nem. Rengeteg blogot azért hagytam abba, mert tudtam, hogy nem csinálná meg a kedvencem azt. És az író még arra sem volt képes, hogy hihetően leírja. 
11.Szereted motiválni az embereke?
Nagyon szeretem motiválni az embereket, de az én műfajom inkább a lelki segély szolgálat. De ha valakinél látok valami komoly hibát, amit másképp kéne tennie, akkor azt is megmondom... 

Kérdéseim:
Mi az, ami ihletet szokott adni?
Gyakran veszel ötleteket más könyvekből/filmekből?
Saját élettapasztalataidat is beleírod?
Mit próbálsz kifejezni a történeteiddel?
Ha éppen nem tudsz írni, attól még a fejedben raksz össze történeteket?
Álmodó típus vagy vagy inkább a földön vagy és élsz?

Jelöltjeim:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése