Oldalak

2013. november 19., kedd

Esti mese

Kicsi, rövid, de most ez a hangulat van nálam :D


Édes álmot, jó éjt. Amit kis szíved kért. - Hallottam reszelős, elnyújtott hangját, amint árnyékként mászkált a házban. Minden mozdulata óvatos volt, lépései halkak voltak, osont, hogy megtaláljon. Szívem hevesen vert, lábaim remegtek, zihálni kezdtem, ezért be fogtam a számat. A kis résen keresztül éppen láttam, ahogy gyengéden lábát a padlóra helyezi, hogy ne keltsen zajt. Minden mozdulata előtt gondolkodott, hogyan is tegye meg a következő lépésnyi távolságot. Összekuporodva vártam, hogy megtaláljon, hogy ne tudjak menekülni. Szemei összeszűkültek, hogy jobban lásson a sötétben. Kereste az árulkodó jeleket, hogy hol lehetek. Minden lépésnél a magasba emelte nagy cipős lábait. Harisnyájában viccesnek tűnt volna, ha nem éppen engem keresett volna. Arcát teljesen festék fedte, afféle ijesztő, rémálombeli bohócnak tűnt. A következő lépés teljesen lesokkolt, hamarosan oda ér hozzám és nem fogok tudni megmenekülni. A sötétben árnyékok játszottak az arcán, amitől vicces mintája teljesen eltorzult. A falra egy denevérhez hasonló árnyék vetült. Egy kis levegő szisszenve szökkent ki a számon, amikor is az ágy alá nézett. Hirtelen felém kapta a fejét és gyorsított tempóval indult meg felém.
- Meg vagy! - kiáltotta el magát. A levegő a tüdőmben akadt, amikor a mellettem lévő szekrény ajtót nyitotta ki. Ismét kúszó módban ment a szobában körbe. - Tudom, hogy itt vagy. És nem tart sokáig, amíg megtalállak. - kuncogott olyan hidegen, ahogy még senkit sem hallottam. Karomon hirtelenjében felállt a szőr is. Csak próbáltam teljesen egybe olvadni a körülöttem lévő ruhákkal. Újabb lépéseket tett meg, amíg ki nem sétált a látó teremből. Nem tudtam mi történik, de a félelem teljesen megbénított. Hallottam, ahogy kedvenc játékomat a kezébe veszi és az vidáman felnevet. A kacagás élesen vágta ketté a csendet, belerázkódtam és ugrottam is egy kisebbet. Azt hittem meghallott, ezért levegőt sem véve álltam és vártam a halálom. De csak csöndesen visszatette a kacatot és tovább lépet. Halkan kifújtam a levegőt a tüdőmből.  Az ajtóhoz sétált, majd visszafordulva ismét körbe nézett a szobában. Szemén megcsillant a hold fény és abban a pillanatban úgy tűnt, hogy a szemembe nézett. De azonnal megfordult és kilépett a szobából, bezárva maga mögött az ajtót. Kihasználva az alkalmat előjöttem rejtekhelyemről, hogy egy jobb helyet keressek. Az ajtó abban a pillanatban kivágódott.
- Most meg vagy! - hallottam még felkiáltását, ahogy elkapta karomat és leszakította.
Izzadságban fürödve ugrottam fel az ágyban. Lihegve a rémálom hatásaitól. Percekbe tellett mire letisztáztam magamban is, hogy ez csak egy rémálom volt és ilyen dolgok nem történnek a valóságban. Visszabújtam biztonságot nyújtó takaróm alá és a nyakamig húztam. Teljesen körbe bugyoláltam magam. Próbáltam kizárni a megfejthetetlen és érthetetlen álmot.

Egyik pillanatban egy pók szerű lényt láttam felmászni az ágyamra, majd hamarosan egy kéz rántott a földre és letépte a karomat. Akkor már láttam, hogy a rém alak tényleg létezik, de karmaival ügyesen elvágta a torkomat. Utolsó pillanataimban még hallottam hangját. - Sweet dream or a beautiful nightmare. - reszelte a hangja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése